CoD: Modern Warfaren kakkoskauden sisältö vuosi

Call of Dutyn nettisivuilta vuotanut tieto varmistaa Ghostin tulevaksi uudeksi operaattoriksi ja Rustin uudeksi kartaksi.

Battle Pass tulee maksamaan 1000 CP ja Batlle Pass Bundle 2400 CP. Uuden kauden aikana Battle Passista aukeaa (yllätys, yllätys) muun muassa uusia aseita, blueprinttejä ja skinejä. Yhteensä pelaajille luvataan yli 80 tavaraa XP-tokeneista kelloihin.

Charlie Intel -sivusto ehti nappaamaan tiedot talteen, ennen kuin ne poistettiin. Uuden kauden on määrä alkaa huomenna 11.2. Lisätietoa vuodosta tarjoaa myös VG247.com.

Fallout 76 tulee steamiin – samalla iso päivitys

Verkossa pelattava ja ainakin jonkinasteisesti flopannut Fallout 76 on viimein tulossa myös Steamin valikoimaan. Wastelanders-päivityksen myötä myös ihmis-NPC:t löytävät tiensä peliin.

Päivitys tulee jakoon huhtikuun 7. päivänä, ja samaan aikaan tapahtuu myös julkaisu Steamissa. Pelaajille ilmainen Wastelanders-päivitys on suhteellisen merkittävä ja tuo muun muassa seitsenportaisen mainesysteemin (reputation) sekä uudistaa päätarinaa.

Lähde: PC Gamer

Kehittäjä teki täyskäännöksen Torchlightin tulevaisuuden kanssa

Alpha-vaiheessa oleva uusi Torchlight-peli on kääntänyt merkittävästi suuntaansa. Aiemmin Torchlight Frontiers nimellä tunnettu peli oli tekemässä merkittäviä muutoksia pelisarjaan mm. siirtymällä free-to-play-malliin, mutta nyt kehittäjä, Echtra Games, ilmoittikin perääntyvänsä useista näistä uudistuksista. Peli tunnetaan jatkossa nimellä Torchlight 3.

Torchlight 3 tuleekin olemaan ns. ”premium”-peli, eli sen hinta maksetaan etukäteen. Pelissä ollut oikean rahan kauppa poistetaan. Päätös perustuu kehittäjän tiedotteen mukaan alpha-vaiheessa saatuun pelaajapalautteeseen, sekä sen pohjalta käytyihin keskusteluihin, sekä kustantajan tahtoon.

Muutoksen myötä peli siirtyy myös Steamiin, kun se aiemmin oli ladattavissa Arc-launcherilla.

Aiemmin vapaampi MMO-tyylinen peli muuttuu nyt perinteisemmäksi, Act-rakennetta seuraavaksi peliksi, jossa toki on moninpelimahdollisuus. Täysin avointa maailmaa ei kuitenkaan nähdä, vaan pelaajat voivat pelata myös kokonaan offlinessa.

Uudenlainen horisontaalinen hahmonkehitys vedetään myös takaisin ja perinteisempi malli otetaan tilalle.

Aiemmin ilmoitetusta 2020 julkaisuaikataulusta aiotaan tällä tietoa edelleen pitää kiinni muutoksista huolimatta.

Rocket League lopettaa Linux- ja Mac-tuen

Supersuositun Rocket Leaguen pelaajamäärät kokevat ainakin pienen notkahduksen maaliskuussa, kun kehittäjä Psyonix päästää liikkeelle viimeisen päivityksen Mac- ja Linux-alustoille.

Päivityksen jälkeen Rocket Leaguen online-ominaisuudet eivät enää toimi ko. alustoilla. Pelaamista voi kuitenkin jatkaa offlinessa myös päivityksen jälkeen, kunhan käyttöjärjestelmien oma kehitys ei riko mitään pelin ominaisuuksia.

Lähde: VG247

Godfallin sisäinen traileri vuoti

Ilmeisesti Youtubeen päätynyt video on noin vuoden takaa ja se on alunperin tarkoitettu jonkinlaiseen kehittäjän sisäiseen esittelyyn.

Näin vanhasta videosta ei voi varmaankaan vetää liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä, mutta jotakin Dark Souls -tyyppistä mähinää lienee luvassa, kun Godfall julkaistaan PS5:lle ja PC:lle myöhemmin tänä vuonna.

Godfall on ensimmäinen Sonyn tulevalle konsolisukupolvelle julkistettu peli.

Lähde: PC Gamer

Totuus pelistä: Everdell

everdell-box-title

Lyhyesti

Everdell on kaunis kortti- ja työläistenasettelupeli, jonka eläinteema ihastuttaa. Se on yksinkertainen oppia, mutta kortteja on paljon ja niissä on riittävästi yhteisefektejä, että peli pysyy mielenkiintoisena pitkään.

Pidemmästi

Everdell on onneksi enemmän kuin söpö eläinpeli, vaikka sitäkin se on. Pelin tarina on elää valitsemallaan eläinkansalla yksi vuosi kaupunkia rakentaen ja resursseja keräten.

Peli aloitetaan kokoamalla laudalle suuri puu, jonka oksille laitetaan tehtäväkortteja sekä tulevia työläisiä varastoon. Puu on liki yksinomaan esteettinen lisä, mutta sopii hyvin teemaan ja tekee pelilaudasta ainutlaatuisemman.

Laudalle asetellaan kortteja ja muutama erikoisnappula. Laudalta löytyy paikkoja, joihin työläisiä voi laittaa saadakseen resursseja, sekä suuri keskiosa, niitty (meadow), johon laitetaan kaikille yhteisiä kortteja.

everdell-board-review-3

Laudalle odottamaan laitetaan tiettyihin paikkoihin kasat resursseja: kiviä, marjoja, pihkaa ja puuta. Resurssinappulat on valmistettu eri materiaaleista ja ne ovat kaikki eri värisiä, joten ne erottaa toisistaan helposti. Laatuvaikutelma on hyvä. Huonoimpia näistä käytännön kannalta ovat kumimaiset marjat, jotka kierivät ja pompsahtelevat helposti lattialle.

Vuorot ovat hyvin yksinkertaisia ja yleensä nopeita, sillä niillä voi tehdä vain yhden asian. Joko pelaat kortin tai asetat työläisen (otat resurssin). Sitten on toisen vuoro. Mukavaa vaihtelua monille vastaavan tyylisille peleille, joiden vuorot muodostuvat usein loppua kohti monen minuutin mietintätuokioksi. Kyllä Everdellissäkin saattaa keskimääräinen vuoro lopussa olla vähän alkua pidempi, mutta ei puhuta mistään Through the Agesista.

everdell-hand-review-6

Vuorolla on mahdollista myös valmistautua seuraavaan vuodenaikaan (season), mikä tarkoittaa yleensä, että työläiset ja resurssit ovat siltä erää loppu. Vuodenaikaa saa vaihtaa kukin omaan tahtiin, eikä resurssejaan ole pakko käyttää loppuun. Voi siis olla, että lopussa joku pelaaja vielä jatkaa pelailuaan monta vuoroa, kun toiset ovat jo pelanneet vuodenaikansa läpi.

Vuodenaikaa vaihtaessa työläisiä saa yhden tai kaksi lisää, ja resursseja sen mukaan, miten on kaupunkiaan rakentanut. Kesä on tässä suhteessa erilainen, sillä silloin resurssikortit eivät tuota, vaan sen sijaan nostetaan kortteja niityltä. Kesän erikoisluonteisuus aiheuttaa mukavaa taktikointia.

everdell-resources-review-2

Kortit maksetaan resursseilla tai kaupungissa olevien korttien erikoisehdoilla. Esimerkiksi kauppakortilla voi maksaa kerran kaupunkiinsa kauppiaan. Tällöin ei tarvitse pulittaa normaaleja resurssikustannuksia. Useimmiten nämä ovat varsin loogisia työpaikka ja työntekijä -pareja.

everdell-tree-review-4

Laudalla on myös muutamia erikoispaikkoja, joista voi saada voittopisteitä, kun täyttää tietyt kriteerit ja käyttää yhden työläisen. Helpoimmat näistä ovat kiinteitä, ja niissä vaatimuksena on x kappaletta tietyn tyypin kortteja, esim. kolme tuotantokorttia. Neljä hankalampaa nostetaan joka peliin arvalla pakasta puun oksille, ja niissä on tarkemmat vaatimukset, mutta myös paremmat palkinnot.

Tavoitteena on kerätä eniten voittopisteitä, joita saa lähes kaikista kaupunkiin asetettavista korteista joko suoraan tai jonkin mutkan kautta, mikä selitetään kortissa. Pisteiden lasku on kohtuullisen suoraviivaista.

everdell-coins-review-5

Peli on parhaimmillaan 3-4 pelaajalla. Mukana on myös yksinpeli, jota itse en ole vielä pelannut. Käytännössä ohjekirjasta luetaan, miten ”vastustaja” toimii. Mukana on myös noppa, jolla heitellään toimiin vaihtelua.

everdell-cards-review-1

Everdell on harmittoman näköinen peli, joka yllättää kuitenkin syvyydellään. Kortteja on riittävän paljon ja niissä on mukavia synergioita. Pelitapaa pitää muokata vähän sen mukaan, mitä kortteja alussa sattuu nousemaan. Visuaalisesti Everdell on yksi viehättävämpiä lautapelejä miesmuistiin.

Lisätietoa Starling Gamesin sivuilta.

+ Erittäin kaunis

+ Lyhyet vuorot

+ Paljon kortteja

+ Moitteeton laatu

– Marja-resurssit ovat vaarallisen kieriväisiä

11111

(5/5)

Nerokas Slay the Spire sai jättipäivityksen

Yksi viime vuosien kovimmista korttipeleistä, Slay the Spire, on saanut mittavan 2.0-päivityksen, joka tuo peliin muun muassa uusia kortteja sekä uuden hahmon.

Pitkään betatestauksessa ollut The Watcher saapuu siis viimein. Watcherilla on muiden hahmojen tapaan kasa omia korttejaan, sekä kourallinen uniikkeja reliikkejä.

Potioneja on kertynyt peliin sen verran, että nekin saavat päivityksessä oman sivunsa, josta niitä voi korttien tapaan tarkastella.

Uusien lisäysten oheen on mahdutettu myös läjä bugikorjauksia ja balanssimuutoksia, joten Slay the Spire saa taas uutta elämää joksikin aikaa.

Tarkemmat tiedot patchin sisällöstä löytyvät kehittäjän virallisesta postauksesta.

Lähde: PC Gamer

Hearthstonen tulevan patchin muutokset

Hearthstonen seuraavaa balanssipäivitystä odotetaan tulevaksi tällä viikolla. Sen sisältö on kuitenkin jo julkaistu Blizzardin foorumeilla.

Standardin puolelle on tulossa muutamia nerffejä ja Battlegroundsin puolelle buffeja. Onko se Battlegrounds nyt sitten hyvä? Pitäisikö sitä kokeilla?

Alla koko patch notet sellaisenaan niitä kaipaaville:

Warlock

Fiendish Rites : Mana cost increased from (3) to (4).

Warrior

Scion of Ruin : Mana cost increased from (3) to (4) .Ancharrr : Durability reduced from (3) to (2) .

Shaman

Dragon’s Pack : Now reads, “…If you’ve Invoked twice, give them +2/+2 .” (reduced from +3/+3).Invocation of Frost : Mana cost increased from (1) to (2).

Rogue

Necrium Apothecary : Mana cost increased from (4) to (5).

Neutral

Dragonqueen Alexstrasza: Battlecry effect can no longer generate Dragonqueen Alexstrasza.

*Once the update is live, adjusted cards will be eligible for a full Arcane Dust refund for two weeks.

Battlegrounds

This update includes several adjustments and gets more Heroes brawling in Bob’s Tavern than ever before! Further Battlegrounds balance changes are coming very soon, in addition to the exciting new content we have in the pipeline… we’ll have more to share in the near future!

Heroes

Shudderwock

Burbling: Cost reduced from (2) to (1) .

Queen Wagtoggle

Wax Warband : Give a random friendly Mech, Demon, Murloc and Beast +2 Attack . (instead of +1 Health)

Infinite Toki

Temporal Tavern : Cost reduced from (2) to (1) . Now reads, “Refresh Bob’s Tavern. Include a Minion from a higher Tavern Tier.”

Patches the Pirate

Has returned to the Battlegrounds Hero Pool.

Fire the Cannons! : At the start of next combat, deal 4 damage to two random enemy minions. (increased from 3 damage)

Pyramad

Has returned to the Battlegrounds Hero Pool.

Brick by Brick : Give a random friendly minion +3 Health . (increased from +2 Health)

Minions

Golden Soul Juggler

After a friendly Demon dies, deal 3 damage to a random enemy minion twice . (instead of 6 damage once)

Bug Fixes and Game Improvements

Battlegrounds : Selfless Hero’s Deathrattle will now only affect minions that do not already have Divine Shield.

Arena : The appearance rate of cards in the draft has been updated to ensure class balance remains close to the ideal 50% win-rate. Specifically, the win-rate of Druid, Hunter, and Paladin should now be decreased. The win-rate of Priest, Rogue, Shaman and Warlock should now be increased. Card appearance rates for Mage and Warrior remain untouched.

The Sims 4 saa pikkiriikkiset talot

The Sims 4:lle julkaistaan tammikuussa Stuff Pack, joka mahdollistaa entistä pienempien talojen rakentamisen.

Pienillä taloilla tarkoitetaan tässä tapauksessa alle sadan ruudun pytinkejä. Tiny Living
-paketissa on mukana tavaraa, jolla tilan säästäminen on helpompaa, kuten esimerkiksi kaappisängyt. Peliin tulee myös erikseen pienille asunnoille tarkoitettuja tontteja.

Tiny Living julkaistaan PC:lle tammikuun 21. ja PS4:lle ja Xboxille 4. helmikuuta.

Lähde: Kotaku

Totuus pelistä: Call of Duty: Modern Warfare

Arvosteltu: Windows
Saatavilla: PS4, Windows, Xbox One

Pohjatiedoksi

En ole koskaan pelannut yhtäkään aiempaa Call of Dutya, enkä ole perehtynyt esimerkiksi niiden tarinoihin tai kronologiaan. Tämä peli arvostellaan itsenäisenä kokonaisuutena, irrallaan sarjasta, ilman pohjatietoja tai aiempia kokemuksia.

Lisäksi: pelikuvat on kaapattu ultrawide-resoluutiolla ja niitä on paikoin rajailtu.

Lyhyesti

Vauhdikas ja graafisesti näyttävä kampanja tarjoaa rohkean tarinan ja toimivan (joskin varsin lyhyen) yksinpelikokemuksen. Moninpeli on monipuolinen ja kaikkien alustojen yhteinen, eli samaan matsiin pääsevät ihmiset niin konsoleilla kuin tietokoneilla. Muihin CoDeihin vertaamatta Modern Warfare (2019) on nautinnollinen ja nätti räiskintä.

Pidemmästi

Uudella moottorilla kehitetty Call of Duty: Modern Warfare sijoittuu ilmeisesti aikaan ennen aiempia MW-sarjan osia, ja pelistä puhutaankin jonkinlaisen soft reboottina tai esiosana. Tapahtumat sijoittuvat pääosin kuvitteelliseen Urzikstanin valtioon, jossa vaarallista kaasua päätyy terroristien käsiin. Pelaaja tekee yhteistyötä paikallisten kapinallisten kanssa jäljittääkseen terroristit ja auttaakseen samalla taistelemaan maahan vyöryviä venäläisjoukkoja vastaan.

Kampanjan tapahtumat alkavat nopeasti ja ihan alkuun tuntuukin vähän vaikealta pysyä perässä tapahtumissa, mutta varsin nopeasti vauhtiin tottuu. Heti pelin alussa on yksi yötehtävistä, jotka ovat ehdottomasti kampanjan parasta antia – yötehtävät kantaisivat vaikka koko oman pelinsä verran. Niissä liikutaan yleensä hitaammin ja niittaillaan vihollisia yksitellen varjoista, mikä on mahtavaa vaihtelua vauhdikkaampaan juoksuräiskintään, jota sitäkin kyllä Call of Dutyssa riittää.

CodMW-1

Suurimmaksi osaksi kampanja on perinteistä terroristien listimistä tehtynä erittäin hyvin, mutta lisämausteena on pieniä kohtia, joissa esimerkiksi ohjataan pahaan paikkaan jäänyttä toimistotyöläistä kameroiden avulla terroristien ohi, tai pelataan hetki lapsena, jonka silmin todistetaan kaikenlaisia kauheuksia. Ilmeisesti erityisesti tämä lapsella pelattava kohta on saanut aikaan jonkinlaista kuohuntaa, mutta sitä on enempää spoilaamatta vaikea tässä käsitellä. Mielestäni peli ei kuitenkaan ollu missään vaiheessa mauton, vaan ko. kohtakin oli ihan onnistunut ja varmasti monia puhutteleva.

Vaikeustasoja on sopivasti. Haastetta löytyy sitä kaipaaville, ja helpoimmalla tasolla uudetkin pelaajat pääsevät helposti nauttimaan kampanjasta. Tarjolla on myös realismitila, jossa HUDia ei pääosin ole. Monet ovat kommentoineet sen tuovan yllättävän uudenlaisen kokemuksen, minkä itsekin allekirjoitan. Ehkä realismista ei kannata aloittaa, mutta sille kannattaa jossain vaiheessa ilman muuta antaa mahdollisuus.

CodMW-2

Visuaalisesti ensiluokkainen tuotos

Graafisesti MW on yksi vuoden näyttävimmistä peliuutuuksista. Sen lisäksi, että itse pelaamisen yksityiskohtia on hiottu pitkälle, esimerkiksi kasvojen animaatiot ovat ensiluokkaiset.

CodMW-6

Pelin takana olevan valtavan luottamuksen ja budjetin huomaa ns. turhista yksityiskohdista, kuten erilaisista latausanimaatioista. Aseesta riippuen animaatio saattaa olla erilainen, riippuen siitä, jäikö lippaaseen ammuksia vai ei. Tarpeetonta, mutta erittäin cool.

Ainoa, mistä keksin valitettavaa, on valikossa tapahtuvat efektit, esimerkiksi oston yhteydessä. Jostain syystä muutamat jutut näyttävät siltä, että ne ovat epähuomiossa jääneet peliin varhaisista prototyypeistä. Mutta tämä nyt ei ole mikään oikea valitus. Pääosin valikotkin näyttävät siisteiltä ja ovat jopa suhteellisen ymmärrettäviä.

Monipuolinen moninpeli

Vuoteen 2019 piti elää, ennen kuin tämän luokan peliin saatiin täysi crossplay. Oletuksena päällä oleva asetus mahdollistaa pleikkarilla, boxilla ja PC:llä pelaavien yhteiset ottelut, eikä ainakaan aloittelijan matseissa juuri huomannut, mitä alustoja vastaan pelasi. Konsoleiden tähtäysavustin tasoittaa pelikenttää mukavasti. Halutessaan crossplayn voi kuitenkin napsauttaa pois päältä, mikä sekin on varmaan hyvä.

Sen lisäksi, että matsit nyt löytyvät nopeasti ja kavereiden kanssa pääsee pelaamaan koneesta riippumatta, varmistaa crossplay myös sen, että peli ei pääse kuolemaan ennenaikaisesti millään alustalla.

Moninpelissä on lukuisia moodeja, ja niitä tuntuu tulevan lisää jokaisessa isommassa päivityksessä. Perinteisten team deathmatch -mittelöiden lisäksi on tarjolla esimerkiksi free-for-all (kaikki kaikkia vastaan), cyber attack (hae EMP-laite ja vie se vihollisen tukikohtaan), domination (pidä hallussa mahdollisimman montaa aluetta), hardpoint (pidä hallussa nopeasti paikkaa vaihtavaa pientä aluetta), kill confirmed (kerää tapetuilta laattoja kirjataksesi tapot) ja niin edelleen.

CodMW-11

Tuntuu, että moodeja on alkuun jopa vähän turhan runsaasti. Pelimuodoilla on monesti varsin kryptiset nimet, ja suurimmasta osasta on vielä tarjolla HC-moodi, jossa ei ole HUDia, pelaajat kuolevat nopeammin ja friendly fire on päällä. HC-moodit antavat ihan uutta elämää moneen pelimuotoon ja lisäksi MW näyttää erinomaiselta ilman HUDia.

Varsinaisten moninpelitilojen lisäksi tarjolla on ns. coop-tila, jossa voi suorittaa erilaisia suurempia tehtäviä neljän hengen porukassa. Ne eivät ole tarinallisesti samaa tasoa kuin pääkampanjan tehtävät, mutta hauska lisä kaveriporukalla pelattavaksi.

MW:n moninpeli on rautaisesti toteutettua, keskitempoista räiskintää. Se on erittäin nopeaa esim. verrattuna keskiverto Rainbow Six: Siege -peliin, mutta hidasta verrattuna vaikka Overwatchiin. Call of Dutysta näkee, että sitä on ollut aikaa iteroida.

Omiksi suosikeiksi tässä vaiheessa muodostuivat lämmittelyyn sopivat erilaiset death match -variaatiot, sekä aavistuksen taktisemmat domination ja hardpoint. Tarjolla on myös isomman skaalan ground war -moodi, josta tulee aika vahvasti mieleen Battlefield, mutta sen parissa ei tullut syystä tai toisesta vietettyä kovin paljoa aikaa. CoD on parhaimmillaan vähän pienemmässä mittakaavassa.

Muokattavuus ja lisäsisältö

Aseita ja pelihahmoja voi muokata sydämensä kyllyydestä. Alkuun onkin aika urakka lähteä selvittämään itselleen, mikä kaikki on mahdollista ja mitä olisi syytä tehdä. Ahkerasti kokeilemalla asiat kuitenkin selviävät, ja loppujen lopuksi muokattavuus on tietysti plussa. Pelissä on sekä aseisiin oikeasti vaikuttavia muokkauksia kuten vaimentimia, kahvoja ja tähtäimiä, mutta myös täysin kosmeettisia asioita kuten värit.

CodMW-8

Harmittavasti kaikki ostettava sisältö on varsin kallista. Esimerkiksi kymmenellä eurolla ei vielä paljoa tee, mikä 60 euron pelissä on kyllä sanalla sanoen vittuilua. Asioita on mahdollista avata myös ilman rahaa ja pelkästään pelaamalla, mutta näyttävämpään kosmetiikkaan joutuu väistämättä laittamaan kiinni jonkin verran rahaa. Onneksi se on vapaaehtoista, mutta en voi olla ajattelematta, että useampi lähtisi mukaan pienemmillä summilla, eikä se keikauttaisi tekijöiden ansaitsemaa kokonaissummaa ainakaan pienemmäksi.

CodMW-7

CodMW-9

Aseiden lisäksi hahmolle valitaan perkkejä, eli erikoiskykyjä, jotka nekin avautuvat hiljalleen pelaamalla. Joukossa on mm. vähemmän damagea räjähteistä, hiljaiset askeleet, näkymättömyys vihollisten tutkissa jne. Kyvyt ovat ihan hauska lisä ja mahdollistavat pienen hahmonmuokkauksen omaan pelityyliin sopvaksi.

CodMW-10

Yhteenveto

Modern Warfare oli etukäteen erittäin odotettu, kuten kaikki CoDit, mutta sen vastaanotto julkistustilaisuuden jälkeen oli ristiriitainen. Kampanjaa pidettiin jopa liian raflaavana ja se ei ollut kaikkien mieleen. Oli miten oli, peli sai kuitenkin aikaan parhaan Call of Duty -julkaisun koskaan ja nettosi 600 miljoonaa dollaria avausviikkonsa aikana.

Olin iloisesti yllättänyt siitä, miten hyvä tarina oli. Ei mikään välitön legenda, mistä puhuttaisiin vielä parin vuoden päästä uranuurtajana, mutta toimiva ja yllättävän uskalias. Moninpeli on hauska ja pelimuotoja löytyy varmasti jokaiselle, joskin runsaus aiheuttaa ainakin alkuun vähän hämmennystä.

CodMW-5

Tekninen toteutus niin grafiikoilta kuin pelituntumalta on timanttinen, joskin peli myös verottaa kiintolevyltä kutakuinkin 170 gigaa tilaa. En ole vielä keksinyt, mihin se kaikki on käytetty, sillä ei Modern Warfare nyt mitään niin ihmeellistä tarjoa.

Call of Duty: Modern Warfare on ytimeltään loistava räiskintä muutamine kauneusvirheineen. Yhden pisteen otin pois lähinnä hulvattomasta asennuskoosta sekä protestina kalliille lisäsisällöille. Genren parhaimmistoa.

+ Vahva tarina
+ Visuaalisesti hiottu
+ Paljon pelimoodeja
+ Realismitila

– Aivan uudelle pelaajalle hieman sekava
– Valtava koko levyllä
– Kalliit “mikromaksut”

1111

(4/5)